חידוש מרצפות ופוליש – הדרך אל הזוהר!

חידוש מרצפות ופוליש – הדרך אל הזוהר!

מי מאיתנו לא חולם על מרצפות חלקות ובוהקות? המדריך הקצר להברקת מרצפות על ידי איש מקצוע ושמירתם בוהקות לאחר החידוש וההברקה.

הסיבות הנפוצות לחידוש מרצפות ושימת פוליש הן: ריצוף ישן רעוע וחסר ברק, רכישת נכס חדש אשר מרצפותיו לא קיבלו טיפול בפוליש וזקוק לחידוש מרצפות, או לעיתים רצון לרענן את מראה הדירה והעלאת את ערך הנכס.כל אלה סיבות מוצדקות ולגיטימיות לפנות לאיש מקצוע על מנת לבצע את העבודה.

 

אז איך מגיעים לברק מושלם של ע"י חידוש מרצפות?

תהליך הפוליש נעשה בדרך כלל בדרך הבאה: בתחילה מקרצפים את הדירה עם סבון רצפות באמצעות מכונת פוליש בעלת מגוון רחב של סקו'צים. לאחר מכן אנו שואבים את המרצפות מכלל המים המוקצפים.לקבלת ייבוש מוחלט. השלב הבא הוא התזה של ווקס אקרילי ומעברת על כלל המרצפות עם מברשת מיוחדת למריחת הווקס האקרילי.בשלב זה אנו מחכים לייבוש מוחלט ועוברים בשנית עם מכונת הפוליש שאליה מורכב סקו'ץ עדין יותר עד לתוצאה מושלמת .

 

מה עלינו לבדוק לפני הזמנת עבודה מסוג זה עם איש המקצוע?

– יש לבדוק שבעל המקצוע יודע לתקן או להחליף מרצפות שבורות או סדוקות.
– יש לבדוק שבעל המקצוע עומד ביעדים, מפני שמדובר ברצפה והיה ובעל המקצוע אינו זריז או יעיל אפשר להישאר ימים רבים ללא מקום מגורים.
– יש להתייעץ עם בעל המקצוע לגבי התהליך סוג החומר והטיפול המתאים למרצפות ושימור המראה הרטוב.

על מנת לשמר את חומר הפוליש על המרצפות: יש להקפיד לא לגרור רהיטים ברחבי הבית , לא לשרוט את הרצפה עם אלמנטים שונים, ולהשתמש בחומרי ניקיון המיועדים לרצפה שעברה טיפול מסוג זה . עם תתמידו על שמירה על הרצפה ותיקחו את עצותיו של בעל המקצוע ברצינות . תמשיכו להינות מרצפה חלקה ומבריקה. רצוי לחזור על פעולה זאת אחת לכמה שנים.

להשגת המטרה באופן מקסימלי, בצעו הדברה ע"י מדביר מקצועי ותיהנו גם מבית נקי מחרקים !!