שאלות נפוצות הקשורות לשירותי ניקיון ופוליש

 

שאלות נפוצות הקשורות לשירותי ניקיון ופוליש

חברת ל.ש. אומנות הניקיון נתקלת בשאלות רבות מלקוחות באתר. אנו מעוניינים לספק את כל התשובות על מנת שבהזמנת חברת ניקיון תדעו בדיוק מה מגיע לכם ואיך תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. לכן, ריכזנו עבורכם מספר שאלות פופולאריות בקרב לקוחות ונתנו לכם גם את הטיפים הטובים וכמובן את התשובות. קריאה נעימה!

שאלה: האם קיים שירות ניקיון בתים לפני מגורים?

תשובה: בוודאי. אחד השירותים המרכזיים והמצליחים שלו הוא ניקיון בית חדש, ניקיון לאחר שיפוץ ולפני מגורים. אנו משתמשים בחומרים הידידותיים ביותר, לסביבה, מפעילים מכונות כבדות וחזקות אך שאינן פוגעות בשיפוץ ומציעים שירותי פוליש כמוצר משלים. אנו מאמינים כי הניקיון הראשוני הוא הניקיון בחשוב ביותר שיקבע את האווירה בבית. אם תבצעו ניקיון ראשוני טוב על ידי חברת ניקיון בתים תוכלו לתחזק את ניקיון הבית בקלות ולשמר אותו טוב יותר. הניקיון נעשה על ידי צוות מיומן ונאמן, כך בדרך כלל, שיודע את העבודה על בורייה. לצוות שיטות עבודה טובות ומכונות תעשיות העוזרות לנקות את הבית או המבנה בצורה יסודית ומופתית.

שאלה: אם אני צריך ניקיון דירה או ניקיון משרד, כמה זמן לפני עליי להתקשר לחברת ניקיון?

תשובה: משום שרוב חברות ניקיון טובות עמוסות בהזמנות, חשוב להזמין מראש לפחות שבוע מראש. אם אתם מעוניינים גם בשירותי פוליש ציינו זאת בהזמנה וזאת על מנת שחברת הניקיון תגיע עם מכונות פוליש מתאימות וחומרים המתאימים ליישום פוליש. חברה ניקיון טובה תוכל ותנסה להגיע גם במקרים דחופים כמו מקרים ניקיון משרדים אחרי הצפה, או אחרי מפגעים שונים שנגרמו לנכס. חשוב למצוא חברת ניקיון שלה מגוון שירותים שתוכל להציע למשרד או לבית שלכם.

שאלה: אני חושש שעבודת הניקיון או עבודת פוליש לא תהיה טובה מספיק בסופה. האם קיימת התחייבות לשלמות בניקיון מחברתכם?

תשובה: בכל הנוגע לניקיון בית חדש או ישן ותוצאותיו אנו מתחייבים לספק אחריות. כמו שספר יתקן תספורת סוררת כך גם אנחנו נגיע וננקה כל שטח שאינו נקי ומושלם בעיניכם. אנו נדאג שתקבלו שירות מצוין וללא רבב. מלבד זאת, מנהל העבודה זמין בכל עת ובכל זמן בשבילכם על מנת לדאוג כי הניקיון יהיה ללא רבב.

שאלה: היכן ניתן לקבל המלצות?

תשובה: בעמוד של ל.ש. אומנות הניקיון תוכלו למצוא לקוחות מרוצים וממליצים. אם תרצו תוכלו לבקש מנציגי הלקוחות שלנו טלפונים של לקוחות שימליצו עלינו כחברת ניקיון, חברת פוליש, על התמחות בניקיון משרדים, טיפול בנזילות והמלצות במגוון שירותים נוספים שאנו מציעים. לנו קיים מאגר של לקוחות חוזרים ומרוצים שיספקו לכם המלצות בכל עת. כמו כן, באתר שלנו תוכלו למצוא דוגמאות של עבודות ותוצאות המוצגות ב"לפני ואחרי" באתר.

שאלה: כמה עובדים קיימים בצוות ניקיון דירות לאחר שיפוץ?

תשובה: לניקיון בית חדר או ניקיון בית לאחר שיפוץ מגיע צוות של שניים עד שלושה עובדים. אם מדובר במשרד גדול, מפעל, אולם או כל חלל גדול אחר מנהל צוות חברת ניקיון מוסיף עובדים נוספים. אם תזמינו שירות של ניקיון על בסיס יומיומי או שבועי יוקצה למשרד או לעסק עובד קבוע שיכיר עם הזמן את המבנה, העובדים והמקומות בהם יש לנקות יותר ופחות.